Ваш кошик порожній

Оплата і доставка

Способи оплати

 

  • Оплата накладним платежем 

Оплата здійснюється при отриманні замовлення на Новій Пошті. В такому випадку, крім вартості замовлення і вартості доставки Новою поштою (від 55 грн), клієнт оплачує ще й за послугу "накладний платіж", вартість якої 20 грн + 2% від вартості товару.

 

  • Оплата онлайн

Оплата здійснюється відразу після оформлення замовлення. Після натискання кнопки «Оформити замовлення» Ви будете перенаправлені на сторінку, де зможете оплатити онлайн банківською картою Visa і MasterCard. Оплачуючи онлайн, Ви економите 25-35 грн і не витрачаєте на післяплату. Відправку замовлення здійснюємо після підтвердження факту оплати. Відправка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

 

  • Оплата на банківський рахунок підприємця

Реквізити для оплати надсилаємо Вам після підтвердження наявності товару. Оплату на рахунок можете зробити через систему “Приват24” у розділі “Платежі по Україні”, термінал або касу банку. Оплачуючи на рахунок, Ви економите 25-35 грн і не витрачаєте їх на післяплату. Відправку замовлення здійснюємо після підтвердження факту оплати.



Доставка по Україні

Відправлення посилок проводиться на наступний день після підтвердження замовлення з понеділка по суботу, з 16-17:30 транспортною компанією «Нова Пошта». Термін доставки 1-3 дні. На ваш мобільний буде відправлено номер ТТН, за якою ви зможете відстежити своє замовлення. Розсилка смс з номером ТТН здійснюється після 17:30. Існує можливість оформити доставку кур'єром «Нової Пошти» за вказаною Вами адресою. Вартість адресної доставки від 70 грн.

Під час відправки замовлень “Новою Поштою” автоматично діє послуга "автоповернення відправлення”, тобто відправлення, яке зберігалося у відділенні компанії протягом 7-ми робочих днів і не було забрано, повертається до нас.

Якщо потрібно продовжити термін зберігання більш ніж на 7 робочих днів, тоді, будь ласка, вказуйте це під час оформлення замовлення.

 

Повернення товару

ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ / ЗАМІНА ТОВАРУ МОЖЛИВІ, ЯКЩО НЕ ПРОЙШЛО 14 РОБОЧИХ ДНІВ ВІД ДНЯ ПОКУПКИ!
ПІД ЧАС ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ЗАВЖДИ ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЙОГО НА НАЯВНІСТЬ ПОШКОДЖЕНЬ АБО БРАКУ, А ТАКОЖ ПЕРЕКОНАЙТЕСЯ, ЩО Є ВСЯ КОМПЛЕКТАЦІЯ!

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи так чек.

 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає в продажу, Ви маєте право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Під час повернення грошей розрахунки зі споживачем проводимо враховуючи вартість товару на момент його покупки. Гроші повертаємо протягом семи днів.

ТВимоги споживача розглядаємо тільки після уточнення прізвища і номера замовлення, повної комплектації товару, заводської упаковки зі штрих- кодом, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо:

товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;

з моменту придбання товару пройшло понад 14 днів;

- під час перевірки якості товару виявлено ознаки стороннього втручання або порушено інші умови гарантійного обслуговування;

- немає документа, що підтверджує факт покупки товару, гарантійного талона, чи комплектація товару є неповною.

Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар;

2) у разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця;

3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації;

4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам щодо використання товару - дотримуватися передбачених виробником у товарі методів безпеки й передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

Повернення і заміна товарів відправлених у різні міста України, здійснюється шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, у тому числі «Новою Поштою».

Зворотна відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов'язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику і повинна відповідати вартості товару, що повертається.

Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися з продавцем, обговорити умови відправки й визначити ім'я одержувача вантажу.

У разі якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе магазин.

Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотну відправку, а також пересилання грошей (післяплату) здійснює покупець.




Instagram @mono_art_ua